קידום אתרים בחו"ל באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, הינו עניין מורכב אשר מרבית מקדמי האתרים אינם בקיאים בו. לצורך ביצוע קידום אתרים בחו"ל יש לשכור חברה או מקדם אתרים מיומנים ובקיאים, שכן קידום זה צריך להיות מותאם לאופיים ולהתנהגותם של תוצאות החיפוש של חברת גוגל, במקומות שונים ברחבי הגלובוס.
לא בכל מקום מציג גוגל תוצאות זהות עבור חיפושים ספציפיים. במדינות מסויימות יקבל הגולש תוצאות שונות מאלו שיקבלו גולשים הנמצאים באיזור גיאוגרפי אחר, וזאת על אף שמדובר באותה מילת מפתח. הדבר נובע מכך שה- IP של הגולשים משתנה בהתאם למיקום הגיאוגרפי בו הם נמצאים, והדבר מביא במקביל גם לשינוי הצגת תוצאות החיפוש של גוגל.
בתהליך קידום אתרים בחול יש למדוד את תוצאות הפרויקט לפי מדינה, כאשר ישנן מדינות קשות יותר לקידום, כמו ארצות הברית. גם קצב ההתקדמות בארצות זרות רבות הינו איטי ומעייף יותר, מאשר קידום באמצעות גוגל ישראל, והוא כולל בין היתר גם כמויות תכנים כתובים רבים יותר, וכמות גדולה יותר של קישורים הנכנסים לאתר.
קידום אתרים בשפות זרות דורש מיקוד גבוה יותר בבחירת מילות המפתח, מאחר ונפח החיפושים החודשי בהם גבוה בהרבה מישראל, וכך גם גדולים יותר כמות האתרים במדיה הווירטואלית, ומידת התחרותיות בינהם. לעיתים, טרם תתחייבו לשכירת שירותי קידום אתרים בשפות זרות, יומלץ לכם להשקיע באותם איזורים בקמפיין ממומן, בכדי לבחון באמצעות תוצאותיו, את האפקט הפרסומי במדינה זו, ואת הפוטנציאל הגלום בה. באם התחזית תיראה מבטיחה, הרי שתוכלו להשקיע בלב שקט יותר, את הסכומים הגבוהים הנדרשים לצורך קידום אתרים אורגני במדינה זו.
קידום אתרים באנגלית מיועד לצוד את תשומת לבם של גולשים אשר עושים שימוש בשפה האנגלית, ומחפשים באמצעותה את ביטויי החיפוש המעניינים אותם. קידום אתרים באנגלית מיושם לרוב באתרים אשר משווקים לכל העולם, והתחרות בשפה האנגלית היא קשה. במקרים רבים ימליצו לכם חברות העוסקות בתחום קידום אתרים באנגלית, על שימוש בביטויי מפתח הנקראים זנב ארוך, ואשר באמצעותם ניתן יהיה להביא לכמות גולשים רבה יותר, וזאת כחלק מהתהליך המורכב.
לסיכום, מלאכת קידום אתרים בחו"ל, חיוני שתבוצע בידי מקדמים מקצועיים אשר מכירים את התנהגותו של גוגל בשפות השונות, ובמדינות השונות, ואשר יהיו מסוגלים לנהל את הפרויקט תוך השגת תוצאות אופטימליות, לשביעות רצונכם.